strona główna
  • Kim jesteśmy
    • Nasza firma
    • Wartości
    • Partnerstwa
    • Nagrody
    • 25 lat biedronki
    • Grupa Jeronimo Martins
  • Nasza odpowiedzialność
    • Raport zrównoważonego rozwoju
    • Jakość w Biedronce
    • Partnerzy handlowi Biedronki
    • Biedronka a środowisko
    • Biedronka społecznie
    • Biedronka to ludzie
  • Media
  • Kariera
  • Fundacja
strona główna
Szukaj
  • Kim jesteśmy
  • Nasza firma
  • Wartości
  • Partnerstwa
  • Nagrody
  • 25 lat biedronki
  • Grupa Jeronimo Martins
  • Nasza odpowiedzialność
  • Raport zrównoważonego rozwoju
  • Jakość w Biedronce
  • Partnerzy handlowi Biedronki
  • Biedronka a środowisko
  • Biedronka społecznie
  • Biedronka to ludzie
  • Media
  • Kariera
  • Fundacja
Obserwuj nas
Zobowiązania Grupy JM
Udostępnij
Jakość w Biedronce

Zobowiązania Grupy JM

10.08.2020

Udostępnij
Nasze globalne zobowiązania na lata 2018-2020*
ObszarZobowiązania na lata 2018-2020
Status realizacji na koniec 2019 r.
Promowanie zdrowych nawyków żywieniowych

Dalsze ulepszanie profilu odżywczego oferowanych artykułów marki poprzez innowacje produktowe oraz poprawę ich składu (reformulacje).
Cel osiągnięty
Dalsze opracowywanie programów promujących dietę śródziemnomorską oraz zdrowe nawyki żywieniowe na podstawie rekomendacji lokalnych ekspertów, jak również osób zwiększających świadomość konsumentów w zakresie czytania etykiet produktów.
Cel osiągnięty
Zwiększenie liczby produktów własnych bez laktozy i bezglutenowych o 5 p.p. rocznie w porównaniu z 2017 r. w Portugalii i w Polsce.
Cel osiągnięty
W Portugalii i w Polsce: opracowanie produktów żywnościowych niezawierających białka zwierzęcego, skierowanych do konsumentów o szczególnych potrzebach i/lub preferencjach żywieniowych.
Cel osiągnięty
W Portugalii i w Polsce: zapewnienie, aby produkty przeznaczone dla dzieci miały większą wartość odżywczą niż standard rynkowy.
Cel osiągnięty
We wszystkich krajach: prowadzenie dalszych analiz produktów marki własnej pod kątem surowców stosowanych do ich produkcji, wykorzystania zewnętrznych laboratoriów, przy zapewnieniu ich oryginalności i przeciwdziałaniu oszustwom w branży spożywczej.
Cel osiągnięty
We wszystkich krajach: dobrowolne wprowadzenie etykiet „Bez GMO” w ramach systemu znakowania wobec wszystkich produktów, które mogą zawierać składniki modyfikowane genetycznie.
W trakcie realizacji
We wszystkich krajach: promowanie odpowiedzialnej konsumpcji poprzez dobrowolne zastosowanie systemu znakowania w zakresie wartości odżywczych oraz spożycia alkoholu.
W trakcie realizacji
We wszystkich krajach: ułatwienie klientom zarządzania produktami pod względem terminu przydatności do spożycia i tym samym zapobieganie marnotrawstwu żywności poprzez wprowadzanie etykiet zawierających tylko jedną datę ważności, zawsze, gdy to jest możliwe, uwzględniając wymogi prawne.
*Cel wyznaczony do 2025 r.
W trakcie realizacji

* Zobowiązania definiowane i rozliczane są łącznie na poziomie całej Grupy Jerónimo Martins – poszczególne kraje, ze względu na specyfikę działalności na każdym z rynków, mogą je wykonywać w różnym stopniu.

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Jakość w Biedronce
Polityka Żywieniowa
Jakość w Biedronce
Promowanie zdrowych nawyków żywieniowych
Jakość w Biedronce
Raport CSR – rozdział
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Kim jesteśmy
Nasza firmaWartościPartnerstwaNagrody25 lat biedronkiGrupa Jeronimo Martins
Nasza odpowiedzialnośćRaport zrównoważonego rozwojuJakość w BiedroncePartnerzy handlowi BiedronkiBiedronka a środowiskoBiedronka społecznieBiedronka to ludzie
Klauzula RODO