Pod koniec 2019 r. wystartowaliśmy z kampanią promującą Świeżoznawców – czyli pracowników Biedronki, którzy są prawdziwymi ekspertami od jakości i świeżości produktów oferowanych w naszych sklepach.
Kampania „Świeżoznawcy” nie tylko prezentuje nasze sklepy jako doskonałe miejsce zakupu warzyw i owoców. Jest przede wszystkim odzwierciedleniem kultury nieustannego podnoszenia wiedzy i kompetencji w zakresie niezwykle dla nas ważnym - produktów świeżych. Dziękujemy w niej naszym koleżankom i kolegom ze sklepów za podejmowane wyzwania, zaangażowanie i rolę jaką pełnią, każdego dnia zapewniając wysokiej jakości produkty świeże naszym klientom. To pracownicy są ambasadorami tej kampanii, naturalnymi i autentycznymi, pokazując siebie w swojej codziennej pracy. Bez nich żadne z naszych działań nie miałoby znaczenia."
Beata Jankowiak, Dyrektorka Działu Marketingu, Jerónimo Martins Polska S.A.
