strona główna
  • Kim jesteśmy
    • Nasza firma
    • Wartości
    • Partnerstwa
    • Nagrody
    • 25 lat biedronki
    • Grupa Jeronimo Martins
  • Nasza odpowiedzialność
    • Raport zrównoważonego rozwoju
    • Jakość w Biedronce
    • Partnerzy handlowi Biedronki
    • Biedronka a środowisko
    • Biedronka społecznie
    • Biedronka to ludzie
  • Media
  • Kariera
  • Fundacja
strona główna
Szukaj
  • Kim jesteśmy
  • Nasza firma
  • Wartości
  • Partnerstwa
  • Nagrody
  • 25 lat biedronki
  • Grupa Jeronimo Martins
  • Nasza odpowiedzialność
  • Raport zrównoważonego rozwoju
  • Jakość w Biedronce
  • Partnerzy handlowi Biedronki
  • Biedronka a środowisko
  • Biedronka społecznie
  • Biedronka to ludzie
  • Media
  • Kariera
  • Fundacja
Obserwuj nas
Więcej świeżości w codzienności
Udostępnij
Jakość w Biedronce

Więcej świeżości w codzienności

Udostępnij

Pod koniec 2019 r. wystartowaliśmy z kampanią promującą Świeżoznawców – czyli pracowników Biedronki, którzy są prawdziwymi ekspertami od jakości i świeżości produktów oferowanych w naszych sklepach.

Kultura dbałości o świeżość w Biedronce budowana jest systematycznie od lat. Aby spełnić najwyższe wymagania jakościowe, w proces kontroli produktów zaangażowanych jest wiele osób – od rolników i dostawców, przez pracowników działu jakości, aż do pracowników sklepów – Świeżoznawców Biedronki. Dla przykładu, w 2019 r. kontroli poddaliśmy około 7 mln sztuk opakowań zbiorczych owoców i warzyw. Nasi pracownicy zdobywali ekspercką wiedzę z zakresu jakości, uczestnicząc w zajęciach Szkoły Produktów Świeżych. W latach w 2014-2019 szkolenia ukończyło ponad 54 tys. osób.

Kampania „Świeżoznawcy” nie tylko prezentuje nasze sklepy jako doskonałe miejsce zakupu warzyw i owoców. Jest przede wszystkim odzwierciedleniem kultury nieustannego podnoszenia wiedzy i kompetencji w zakresie niezwykle dla nas ważnym - produktów świeżych. Dziękujemy w niej naszym koleżankom i kolegom ze sklepów za podejmowane wyzwania, zaangażowanie i rolę jaką pełnią, każdego dnia zapewniając wysokiej jakości produkty świeże naszym klientom. To pracownicy są ambasadorami tej kampanii, naturalnymi i autentycznymi, pokazując siebie w swojej codziennej pracy. Bez nich żadne z naszych działań nie miałoby znaczenia."

Beata Jankowiak, Dyrektorka Działu Marketingu, Jerónimo Martins Polska S.A.

Wyjątkową jakość produktów świeżych w naszych sklepach doceniają nie tylko klienci, ale i eksperci. Biedronka w 2019 r. otrzymała wyróżnienie w konkursie organizowanym przez portal Wiadomości Handlowe w kategorii market roku za najlepszą ofertę produktów świeżych. Jury doceniło naszą sieć za kształtowanie prawidłowych postaw żywieniowych wśród dzieci i młodzieży przez kampanie edukacyjne.
Screenshot 2020-08-12 at 11.49.10.png
Jesteśmy dumni z oferty owoców i warzyw w naszych sklepach. Z takim samym zaangażowaniem wybieramy warzywa, jak i przygotowania obiadu dla naszych bliskich.
Kampanii „Świeżoznawcy Biedronki” towarzyszyło stworzenie odpowiedniej strony internetowej, na której poza opisem kultury świeżości w naszej sieci, można znaleźć ofertę świeżych produktów oraz porady dotyczące zachowania świeżości warzyw i owoców dla naszych klientów: www.swiezoznawcy.pl
Biedronka oferuje jeszcze więcej świeżości w codzienności

Biedronka oferuje jeszcze więcej świeżości w codzienności

Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania promująca pracowników Biedronki jako prawdziwych ekspertów od jakości i świeżości - są oni „Świeżoznawcami”. To kolejne innowacyjne działanie sieci w obszarze produktów świeżych.

Czytaj więcej

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Jakość w Biedronce
Polityka Żywieniowa
Jakość w Biedronce
Promowanie zdrowych nawyków żywieniowych
Jakość w Biedronce
Zobowiązania Grupy JM
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Kim jesteśmy
Nasza firmaWartościPartnerstwaNagrody25 lat biedronkiGrupa Jeronimo Martins
Nasza odpowiedzialnośćRaport zrównoważonego rozwojuJakość w BiedroncePartnerzy handlowi BiedronkiBiedronka a środowiskoBiedronka społecznieBiedronka to ludzie
Klauzula RODO