Wymiernym efektem naszego podejścia do zrównoważonych zakupów jest współpraca z naszymi dostawcami, by wprowadzać na rynek artykuły z certyfikatami zrównoważonego rozwoju, których produkcja spełnia kryteria środowiskowe i społeczne, a także podnoszenie świadomości bardziej odpowiedzialnych praktyk produkcji wśród naszych pracowników, partnerów biznesowych i klientów.

W 2019 r. w ofercie Biedronki można było znaleźć 290 certyfikowanych produktów, w tym ok. 80 nowych produktów z certyfikatem zrównoważonego rozwoju, m.in:
- 32 to produkty Bio ze znakiem Rolnictwa Ekologicznego
- 10 produktów certyfikowanych znakiem UTZ Cocoa
- Pozostałe certyfikaty to MSC w asortymencie rybnym – 10 produktów, Rainforest Alliance dla herbat – 8 produktów
- Wprowadzamy też takie certyfikaty w zakresie produktów i opakowań, jak m.in. PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification)- 7 produktów oraz FSC® (Forest Stewardship Council) – 9 produktów
Od stycznia 2019 r. w sieci Biedronka olej palmowy obecny w produktach spożywczych marki własnej ma certyfikat RSPO.